čtvrtek 24. května 2012

Nová kniha-Andělé Noci-Lili St. Crow


Takže tamtadadá!!! Ahoj miláčkové, rozhodla jsem se sem něco přidat, protože nechci udržovat nečinnost. Jelikož jsem dneska byla v Chebu na očkování, rozhodla jsem se ukecat mamku s taťkou a navštívit knihkupectví Kosmas v Kamence. Sehnala jsem co jsem potřebovala, knihu Andělé Noci (viz. fotky) přesně podle mého seznamu (k nalezení TADY). Asi se divíte, protože na seznamu je první Aréna Smrti ze série Hunger Games, ale protože jsem ji objevila ještě níže, tak jsem ji vyškrtla a přijde na řadu později. Nová knížka se mi zatím líbí, je tam taková temná atmosféra, a na to já si dost potrpím. Tak, tady je oficiální anotace a chtěla bych vědět jestli ji někdo z vás, nebo z vašich známých nečetl a taky bych chtěla znát názory pokud ano. 
XoXo, 

Tallien Moon Elliot.

Anotace:

Skutečný svět je plný hrůz. Jen se zeptejte šestnáctileté osiřelé holky Dru Andersonové, drsňačky, která sama sejmula slušnou porci padouchů. Je ozbrojená, nebezpečná a připravená nejdřív zabíjet a teprve pak se ptát. Takže jí chvíli potrvá, než přijde na to, komu může důvěřovat...



Dru Andersonová je „divná“, kam až její paměť sahá. Cestuje s otcem od města k městu a loví strašidelné noční potvory. Je to zvláštní život, ale dobrý – dokud všechno nevybouchne v ledovém, zchátralém městě v Dakotě, když se jí kuchyňskými dveřmi vláme do domu hladový zombie. Osamocená a k smrti vyděšená Dru se ocitne v pasti, a bude potřebovat veškerý svůj důvtip a zkušenosti získané při tréninku, aby vyvázla živá. Příšery se rozhodly oplatit svým pronásledovatelům stejnou mincí, a tentokrát je na pořadu dne Dru. Šance na přežití? Mizivá až žádná. Pokud nevydrží do svítání, je po všem...

Fotky:



PS: Omlouvám se za horší kvalitu, foťák je v pohodě, ale já fotit neumím :-)))

3 komentáře:

  1. Tak ahoj, ta knížka vypadá docela dost dobře. Já bych si ji taky chtěli koupit.

    OdpovědětVymazat
  2. No, a já zrovna dneska byla v knihkupectví!! Proč jsem na tenhle článek jen nenarazila dřív??!! O.o Taky tu knížku chciii!!! :D :D :D Zombíci... muhaha, to ještě bude zajímavé!! :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, už jsem za půlkou a celkem se mi to líbí. Zombíky jsem si oblíbila hned po zkouknutí filmu Resident Evil. :-DDD

      Vymazat