pondělí 21. května 2012

Christina Milian-Us Against The World

Tak, dneska vás otravuju už podruhé, tentokrát s jednou písničkou, kterou nemůžu přestat poslouchat. Já na pop a R&B moc nejsem, co víc, nesnáším ho, ale tahle písnička je vyjímka. Vyjímka potvrzující pravidlo. Je vážně skvělá. Optimistickou hudbu moc nemusím, mám radši melancholii, ale tohle se mi prostě líbí. Už i ten název je takový romantický, Us Against The World... (překlad: My proti světu). Tak si ji poslechněte, a povinně mi do komentů napíšete vaše pocity z ní. :-D :-D :-D


Nezapomeňte, pocity jsou POVINNÉ! :-D :-D


3 komentáře:

  1. No, tahle písnička je celkem pěkná, ale já poslouchám spíš tvrdší hudbu :-)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Karolína K. 44 píše:
    Tahle písnička se mi líbí, ale znám i hezčí :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já taky, jen jsem ji sem chtěla zvečejnit pro zajímavost, že i já (zapřísáhlá rockerka) umím poslechnout i něco jiného než jen vyřvávání plic. :-))

      Vymazat