neděle 20. května 2012

Opět začínám, a předsevzetí jde momentálně stranou...


Tak ahoj ahoj!
Tady Vaše Tallien, pokud to již nevíte (ha-ha), a nesu tak napůl dobré zprávy. Jedna (ta dobrá) je, že jsem založila nový blog. Pro ty méně chápavější, je to tenhle! A ta méně dobrá zpráva je taková, že jsem nespolehlivý člověk. Jistě, já už to dávno vím, ale chtěla jsem toho ušetřit Vás. Při rušení posledního blogu jsem si řekla, že další blog založím až po skončení školního roku. Nicméně, neuběhl ani týden, a já si vesele píšu uvítání na nový blog, založený teprve před pár minutami. Takže předsevzetí jde momentálně stranou... Ještě nevím jestli budu pokračovat v Bez Duše, to se teprve uvidí, ale rozhodně se nechci do ničeho nutit, protože pak to stojí za velký hov... nic. Tak, teď jsem se pořádně vyjádřila a s díky za to že jste to přečetli se loučím.


Tallien Moon Elliot.

6 komentářů:

  1. No, pěkné to tu máš, tos to teda založila rychle! :) Budu se těšit na Tvé články a hodně štěstí s novým blogem :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, rychle jsem to založila teprve když jsem zjistila že nevydržém bez místa kam bych mohla umisťovat své myšlenky a díla, :-D :-D Jinak, těš se, těš. :-)))

      Vymazat
  2. Je super že jsis udělala nový blog! Těším se na tvoje povídky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Karolína K 44 píše:
    Jo, já jsem taky moc ráda, že sis založila nový blog. Včera někdy k večeru jsem sem zabloudila jen tak omylem. Řikala jsem si: "Si to opravdu ty???? Nebo to je jen nějaká náhoda????" Tak jsem se podívala na na vampire-stories a tam jsem zjistila, že tenhle blog je doopravdy tvůj. Těším se na tvé nové úžasné povídky a příběhy :D!
    P.S. Přesdívka Tallien Moon Elliot se mi líbí víc než Niala. Přeji mnoho úspěchů :D!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak moc děkuju :-) Páni... ani jsem nečekala že na tenhle blog někdo jen tak narazí, spíš si ho všimne až po mém oznámení... Ale jak se zdá, ty jsi vyjímka! :-DD

      Vymazat