neděle 20. května 2012

Seznam knih

Tak zveřejňuju tady seznam knih které bych si jednou moc ráda koupila, ale finance momentálně nejsou. Je to nějak, jakž takž uspořádané, tudíž přesně podle podle mého zásadového pravidla: Pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos. Ale to jsem zase odbočila. Zveřejním tento seznam, a pokud někdo z vás četl alespoň jednu z těch knih, ráda bych znala vaše názory na ni. Valnou část knih jsem čerpala z TOHOTO blogu, protože většina z nich mě dost zaujala. Tak si to prohlédněte...

Seznam Knih Ke Koupi

Andělé noci – 169,-
Čaroděj Zeměmoří – 118,-
Čas čarodějnic – 374,-
Čarodějnice z Hex-Hall – 214,-
Draci přece nejsou – 212,-
Erebos: Hra která zabíjí – 254,-
Hladová Přání – 125,-
Inkarceron – 244,-
Vše od Andrzeje Sapkowského
Sérii Nicholase Flamela – 1 ks 284,-
Když uvěříš – 169,-
Les rukou a zubů – 239,- (kosmas.cz)
Levá ruka boží – 324,-
Čtyři poslední věci – 324,-
Máš proč věřit – 169,-
Věř mi – 169,-
Nádherné bytosti: Kroniky prokletých zaklínačů – 324,-
Nádherná temnota: Kroniky prokletých zaklánačů – 324,-
Nádherný zmatek: Kroniky prokletých zaklínačů – 324,-
Povolání:Zaklínačka – 207,- (kosmas.cz)
Lovkyně snů 1 – Procitnutí – 152,-
Lovkyně snů 2 – Vstříc temnotě – 152,-
Temná akademie: Vyvolení – 169,-
Smečka 1: Smečka – 279,-
Smečka 2: Vzpoura – 279,-
Smečka 3: Oběť – 279,-
Hunger Games 1: Aréna smrti – 254,-
Hunger Games 2: Vražedná pomsta – 254,-
Hunger Games 3: Síla vzdoru – 254,-
Sapphique – 244,-
Knihy počátku: Smaragdový atlas – 264,-
Kroniky Sialy 1: Tulák ve stínech – 263,- (kosmas.cz)
Kroniky Sialy 2: Tanec ve stínech – 271,- (kosmas.cz)
Temný gryf – 159,- (kosmas.cz)
Sukuba: Trápení – 199,- (kosmas.cz)
Sukuba: Na vrcholu – 199,- (kosmas.cz)
Sukuba: Sny – 199,- (kosmas.cz)
Ďáblovy deníky – 199,- (kosmas.cz)
Tessia-Zrození čarodějky – 279,- (kosmas.cz)

10 komentářů:

  1. Jejda, to je ale knížek... Já jsem z tvého seznamu teda četla jenom všechny díly v ČR série Tajemství Nikolase Flamela, ale nejsem si jistá, na mysli právě tyto knihy, když máš v seznamu napsáno: Sérii Nicholase Flamela. Má to mít šest dílů, v ČR vyšlo zatím však jenom pět. Já si myslím, že tyhle knihy jsou super, doporučovala bych ti je přečíst! Mají hezký, svižný děj a obdivuju autora, jak děj dokázal vsadit do našeho světa. Dokonce patří do seznamu mých oblíbených knížek.
    Žádnou ostatní knihu v tvém seznamu neznám, i když jsem o většině už slyšela.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, jsem blbá, už ani nevím jak se píše! :-D Jinak děkuju za doporučení, tahle série mě zaujala hlavně proto, že je takhle dlouhá, a moc se mi líbí i obálky, takže jakmile mi přibydou penízky, zkusím ji někde sehnat. :-)

      Vymazat
    2. Karolína K. 44 píše:

      Jo jo, obálky jsou moc krásný, díky tomu jsem se ke čtení této série taky dostala :D. A pamatuješ si, jak se jednotlivé díly jmenují (ty podnázvy ??) Třeba: první díl má podnázev Alchymysta, tyrkysovo-modrá barva, uprostřed je v modrém kruhu taková nádoba obklopená měsíci a slunci... A hlavně že to napsal Michael Scott. Chtěla bych vědět, jestli myslíme to samý, protože jsem slyšela o dalších knihách o Nikolasovi Flamelovi... Ale ty jsou spíš poučný :D.
      Jo, chápu, že trvá, než seženeš potřebné peníze. Mohla bys to však udělat tak (teda pokud chceš :D), že by ses mohla přihlásit do knihovny. Já si totiž většinou knížky v knihovně půjčuji, stejně jsem to dělala i s Tajemstvím nesmrtelného Nikolase Flamela, i když poslední dílek mám doma... V knihovně ho nemaj doteď :(!
      Kdybys chodila do větší knihovny, určitě bys tam alespoň polovinu knížek sehnala, protože jsou dosti známý :D.

      Vymazat
    3. Jo, do knihovny chodím, a myslíme na stejnou sérii. Zaujala mě taky kvůli recenzím a kritikám. k té knihovně, jak jsem napsala, chodím tam, ale prý je to neustále vypůjčované, a to mě štve. A taky mám radši když něco čtu, a mám to doma, ve svém vlastnictví. Jinak děkuju za tip :-)

      Vymazat
  2. Jejda, to jsem já, Karolína K. 44!! Netuším, jak si mám zadat přesdívku, tak tu od teď budu asi jako Anonymní :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak s tímhle asi moc neporadím, na Google blozích jsem začátečnice, ale... to jsem na Blog.cz byla taky! :-D Asi si budeš muset založit taky blog, nebo gmail, abys mohla mít nějaké jméno, ale jestli se ti nechce tak na začítek komentu vždycky napiš že to píšeš ty, já to pak pochopím :-D :-)) Jinak mi taky dělají problém časová pásma, absolutně netuším kde to nastavit. U článků se to nastavit nějak dá, ale u komentů nevím, netuším... :-))

      Vymazat
    2. Karolína K. 44 píše
      Díky za radu. Budu to asi dělat jako teď :D.

      Vymazat
  3. Hex Hall rozhodně doporučuji, četla jsem a moc mě to zaujalo :)Temnou akademii jsem tedy nečetla, ale popiskem si mě taky hned získala ;) sérii Smečky také doporučuji, dala bych 87%, některé pasáže nejsou nic pro mě, ale celkově dobrý nápad :) A Sukubu... asi před půl rokem jsem si koupila první díl, protože popis vypadal hodně zajímavě. Doteď leží kniha na poličce, založená na nedočtené 2. kapitole... :D No nic, tato kniha mě asi hned nezaujala, ale zase někomu se líbit může :) Já jsem spíš na typy jako Hunger Games, Vampire Acedemy a Akademii Evernight, to jsou knihy, které považuju za světové! :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju! Hex Hall mě hned zaujala, hlavně obálkou a popisem, takže ji plánuju koupit, Smečku jsem četla jen pár kapitol v elektronické formě, ale i to stačilo aby si mě získala. Proto jsem ji z počítače vymazala a nakázala si koupit v knižní podobě. :-)) Sukubu jsem taky zkusila, protože mám za sebou sérii Vampýrské Akademie a tu doteď zbožňuju, ale řekla bych že VA je naprosto jiná kvalita. VA je prostě klenot. :-D Hunger Games taky plánuju koupit, musí to být dobré když se podle toho točí film, ale momentálně vážně nemám přístup k penězům. :-D

    OdpovědětVymazat